Administrativ medarbejder til FGU-skole i Vejle

Er du vores nye imødekommende og kompetente administrative medarbejder?

Vi søger en administrativ medarbejder til vores skole på Boulevarden i Vejle. Det er en nyoprettet stilling, hvor du kommer til at samarbejde med de nuværende administrative medarbejdere.

Du kommer til at beskæftige dig med et bredt udsnit af opgaver i forbindelse med studieadministration på en uddannelsesinstitution. Derfor er det vigtigt, at du ser en ære i at være imødekommende og løsningsorienteret, ligesom du kan håndtere afbrydelser i arbejdet med et smil. Opgaverne er både relateret til elever, forældre, lærere, ledere og samarbejdspartnere.

Dine kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:

  • er uddannet inden for administration, gerne med erfaring inden for økonomi
  • er positiv, omstillingsparat, handlingsorienteret og initiativrig
  • er struktureret – også når du har mange bolde i luften
  • trives med at arbejde selvstændig, men med sparring fra dine kollegaer

Det er en fordel, hvis du har erfaring med elevadministration, har kendskab til statens IT-systemer og har kendskab til Studie+.

FGU Trekanten tilbyder
  • Et spændende job for den rette, der trives med at arbejde i en institution i en opbygnings- og udviklingsfase, hvor du selv er medbygger
  • Et job, hvor du bl.a. får medansvaret for det administrative på en af vores skoler
  • En arbejdsplads i rivende udvikling, hvor to dage sjældent er ens
  • En spændende og mangfoldig arbejdsplads, der sætter medarbejdertrivsel i højsædet
  • Et job, som også indeholder almindelige og forefaldende administrative opgaver
  • Et job, hvor du ikke er bange for at ”tage fat” og give en hånd med, når der er brug for det
Løn- og ansættelsesvilkår

Jobbet er et deltidsjob på ca. 20 timer om ugen med primært arbejdssted på FGU Trekanten, Boulevarden 19D i Vejle.

Aflønning sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) samt Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) (Modt.nr. 033-19) og de hertil indgående lokalaftaler.

Din ansøgning skal sendes elektronisk med vedhæftning af CV og eksamenspapirer via Jobindex senest onsdag den 28. august 2024. Find stillingsopslaget her. Vi ønsker at besætte stillingen så hurtigt som muligt. Samtaler afholdes løbende.

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte administrativ medarbejder Lene Jakobsen, administrativ medarbejder Michelle Knop eller økonomi-, IT- og administrationschef Lars Gjørtz Hougaard.

{{item.name}}

{{location.name}}

11797 FGU Trekanten Afslutning Sandagervej 069 Kopi

Lyder FGU som noget for dig?

Her kan du læse om, hvordan du bliver elev, og hvordan du kommer på rundvisning på en af vores skoler

Luk

Find det hold, der passer dig

Holdbeskrivelsen laves af en chatbot, som kan være upræcis. Følg link for præcis beskrivelse. Chatbotten husker ikke dialogen. Så hver gang du skriver noget, startes en ny forespørgsel.